Kontakt

 Siedziba firmy:

CEROS - Centrum Rozwoju Osobistego
ul. Górczewska 216, lokal nr 111
01-460 Warszawa

Numer konta Bankowego:
Bank Millennium
24 1160 2202 0000 0002 8189 5079

 

 

 

  

Arletta Daniluk

  Opiekun Klienta
Organizacja szkoleń
Rozliczenia

  tel. 505-303-392

  arletta.daniluk@ceros.pl

 

 

   

 

 

 

  

 

 

Grzegorz Grzegorczyk

Trener / Coach

tel. 608-618-617

grzegorz.grzegorczyk@ceros.pl

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

Rafał Daniluk

Trener / Coach

tel. 517-358-311

rafal.daniluk@ceros.pl

 

 

Dane rejestrowe firmy:

CEROS Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (adres: 01-460 Warszawa, ul. Górczewska 216, lokal nr 111), wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem KRS 0000557418, kapitał zakładowy w całości wpłacony: 5000,00 zł, Regon 361518830, NIP 5223029026

 

 

 Poniżej zebraliśmy pytania i odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania w związku z naszą działalnością:

 Dlaczego Wasze szkolenia są tak tanie/drogie?

Każde szkolenie to zbiór doświadczeń specjalisty w danej dziedzinie i wielu godzin pracy z ludźmi. Osoba uczestnicząca dostaje w pigułce najskuteczniejsze techniki i narzędzia w wybranej dziedzinie, które są zwieńczeniem lat pracy z klientami prywatnymi i firmami. Naszą misją jest aby kompetencje miękkie były dostępne dla każdego Polaka. Jesteśmy zdania, że są kluczem do efektywności, niezależnie od zamożności portfela, wykształcenia, wieku czy branży. Dlatego oferowne szkolenia kosztują tyle, aby każdy niezależnie od zasbności portfela mógł sobie na nie pozwolić.

 

Na czym polega zwrot pieniędzy w przypadku niezadowolenia ze szkolenia?

Pomysł przyszedł jako odpowiedź na potrzeby naszych stałych klientów, którzy nas polecają znajomym. Gdy osoba nigdy nie uczestniczyła w szkoleniu z kompetencji miękkich i nie zna jakości, której dostajczamy, normalne jest, że pojawią się obawy co do przydatności uzyskanej wiedzy i wydanych pieniędzy. Aby nowi klienci, którzy nas nie znają, mieli pewność co do jakości naszych usług, stworzyliśmy możliwość oddania całości wpłaconych pieniędzy po ucestnictwie w szkoleniu. Jeśli uczestnik uzna, że szkolenie nie spełnia jego oczekiwań, zwracamy pieniądze.

Nie mieliśmy zwrotu od początku istnienia firmy.


   Czy organizujecie szkolenia dla firm?

Tak, posiadamy ofertę szkoleniową i coachingów biznesowych dla firm. Warunki współpracy są uzgadniane indywidualnie, aby dostosować się do potrzeb nabywcy. Więcej informacji znajdziesz na stronie: http://www.ceros.pl/szkolenia_dla_firm.html .

  Czy jeśli zrezygnuję z opłaconego już szkolenia, mogę liczyć na zwrot pieniędzy? Na jakich warunkach?

Tak, zwrot pieniędzy jest możliwy do tygodnia przed terminem szkolenia. Istnieje także możliwość przeniesienia wpłaty na kolejne terminy szkoleń, po uprzednim uzgodnieniu.

Osoby, które wykupiły szkolenia poza lokalem przedsiębiorstwa, mogą z niego zrezygnować zgodnie z obowiązującymi przepisami w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakupu. Fakt ten musi być potwierdzony pisemnym oświadczeniem. Pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni od dnia rezygnacji z usługi.

 

   Czy oferujecie zniżki?

Oferujemy zniżki przy przedpłacie oraz przy wykupieniu pakietów szkoleń. Więcej informacji dotyczących naszej oferty znajdziesz w zakładce szkolenia.

 

  Jakie są możliwe formy płatności?

Oferujemy następujące formy płatności:

- przelew bankowy (przedpłata)

- wpłata za pośrednictwem systemu Transferuj.pl

- gotówka, w miejscu i dniu wykonania usługi

 

Czy prowadzący posiada jakieś certyfikaty potwierdzające kompetencje?

Tak, każdy trener prowadzący szkolenia w naszej firmie posiada doświadczenie oraz certyfikaty potwierdzające jego kompetencje. Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o Naszych trenerach, wejdź na stronę: http://www.ceros.pl/o-firmie.html .

 

 Czy będzie istniała możliwość wypisania się z kursu w nagłych sytuacjach?

Tak, istnieje możliwość rezygnacji z możliwym zwrotem pieniędzy (jeżeli informacja zostanie przedstawiona do dwóch tygodni przed terminem szkolenia) lub z przeniesieniem szkolenia na inny termin.

 

  Czy wystawiane są zaświadczenia/dyplomy za uczestnictwo w warsztatach?

Tak, za uczestnictwo w każdym szkoleniu wydawany jest dyplom uczestnictwa.

 

  Jeśli poczuję niedosyt po warsztatach, mogę skontaktować się z trenerem indywidualnie?

Tak, w razie pytań zachęcamy do kontaktu z terenem. Możliwe jest także spotkanie się z trenerem na indywidualne sesje coachingowe. Większość uczestników, którzy chcą dodatkowo zgłębić dany temat, wybiera właśnie tą opcję. Dane kontaktowe do trenera są podawane pod koniec szkolenia.

 

Czy muszę mieć konkretny problem, aby uczestniczyć w szkoleniu? Czy mogę po prostu zebrać istotne dla mnie informacje?

Do uczestnictwa w szkoleniach zachęcamy nie tylko wtedy, gdy klient ma konkretnie sprecyzowany problem. Prowadzone przez nasz szkolenia mają charakter rozwijania kompetencji i są dla wszystkich zainteresowanych efektywną zmianą w wybranym zakresie. Podczas szkoleń poruszane są rozmaite tematy, które zachęcają do refleksji nad różnymi sferami życia. Dostarczamy rozmaitych narzędzi, które ułatwiają funkcjonowanie oraz zwiększają efektywność.