Poniżej zebraliśmy pytania i odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania w związku z naszą działalnością:
Każde szkolenie to zbiór doświadczeń specjalisty w danej dziedzinie i wielu godzin pracy z ludźmi. Osoba uczestnicząca dostaje w pigułce najskuteczniejsze techniki i narzędzia w wybranej dziedzinie, które są zwieńczeniem lat pracy z klientami prywatnymi i firmami. Naszą misją jest aby kompetencje miękkie były dostępne dla każdego Polaka. Jesteśmy zdania, że są kluczem do efektywności, niezależnie od zamożności portfela, wykształcenia, wieku czy branży. Dlatego oferowne szkolenia kosztują tyle, aby każdy niezależnie od zasbności portfela mógł sobie na nie pozwolić
Pomysł przyszedł jako odpowiedź na potrzeby naszych stałych klientów, którzy nas polecają znajomym. Gdy osoba nigdy nie uczestniczyła w szkoleniu z kompetencji miękkich i nie zna jakości, której dostarczamy, normalne jest, że pojawią się obawy co do przydatności uzyskanej wiedzy i wydanych pieniędzy. Aby nowi klienci, którzy nas nie znają, mieli pewność co do jakości naszych usług, stworzyliśmy możliwość oddania całości wpłaconych pieniędzy po uczestnictwie w szkoleniu. Jeśli uczestnik uzna, że szkolenie nie spełnia jego oczekiwań, zwracamy pieniądze.
Nie mieliśmy zwrotu od początku istnienia firmy.
Tak, posiadamy ofertę szkoleniową i coachingów biznesowych dla firm. Warunki współpracy są uzgadniane indywidualnie, aby dostosować się do potrzeb nabywcy. Więcej informacji znajdziesz na stronie: http://www.ceros.pl/szkolenia_dla_firm.html .
Tak, zwrot pieniędzy jest możliwy do tygodnia przed terminem szkolenia. Istnieje także możliwość przeniesienia wpłaty na kolejne terminy szkoleń, po uprzednim uzgodnieniu.
Osoby, które wykupiły szkolenia poza lokalem przedsiębiorstwa, mogą z niego zrezygnować zgodnie z obowiązującymi przepisami w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakupu. Fakt ten musi być potwierdzony pisemnym oświadczeniem. Pieniądze zostaną zwrócone do 7 dni od dnia rezygnacji z usługi.
Oferujemy zniżki przy przedpłacie oraz przy wykupieniu pakietów szkoleń. Więcej informacji dotyczących naszej oferty znajdziesz w zakładce szkolenia.
Oferujemy następujące formy płatności:
- przelew bankowy (przedpłata)
- wpłata za pośrednictwem systemu Transferuj.pl
- gotówka, w miejscu i dniu wykonania usługi
Tak, każdy trener prowadzący szkolenia w naszej firmie posiada doświadczenie oraz certyfikaty potwierdzające jego kompetencje. Jeżeli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o Naszych trenerach, wejdź na stronę: http://www.ceros.pl/o-firmie.html
Tak, istnieje możliwość rezygnacji z możliwym zwrotem pieniędzy (jeżeli informacja zostanie przedstawiona do dwóch tygodni przed terminem szkolenia) lub z przeniesieniem szkolenia na inny termin
Tak, za uczestnictwo w każdym szkoleniu wydawany jest dyplom uczestnictwa.
Tak, w razie pytań zachęcamy do kontaktu z terenem. Możliwe jest także spotkanie się z trenerem na indywidualne sesje coachingowe. Większość uczestników, którzy chcą dodatkowo zgłębić dany temat, wybiera właśnie tą opcję. Dane kontaktowe do trenera są podawane pod koniec szkolenia.
Do uczestnictwa w szkoleniach zachęcamy nie tylko wtedy, gdy klient ma konkretnie sprecyzowany problem. Prowadzone przez nasz szkolenia mają charakter rozwijania kompetencji i są dla wszystkich zainteresowanych efektywną zmianą w wybranym zakresie. Podczas szkoleń poruszane są rozmaite tematy, które zachęcają do refleksji nad różnymi sferami życia. Dostarczamy rozmaitych narzędzi, które ułatwiają funkcjonowanie oraz zwiększają efektywność.